Stuur ons een e-mail

Heeft u een vraag? Neem dan gerust contact met ons op door het contactformulier in te vullen. Wij komen binnen 24 uur met een reactie op uw vraag.

 

Veelgestelde vragen

 

Zoekt u een antwoord op een specifieke vraag? Misschien hebben wij uw vraag al beantwoord.

1 Verzendkosten
1.1 Worden verzendkosten in rekening gebracht?
Voor bestellingen tot 50 euro rekenen wij 4,95 euro verzendkosten. Vanaf 50 euro brengen wij geen verzendkosten in rekening.
2 Levertijd en voorkeursdag
2.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De door u bestelde producten worden binnen één werkdag op het door u opgegeven afleveradres bezorgd. Levering vindt plaats op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:00 en 17:00 uur.

Uw bestelling wordt aangeboden tot de deur, op de begane grond. Uiteraard zet de chauffeur uw bestelling met alle plezier met een steekwagen in uw garage, zolang er maar geen gebruik gemaakt dient te worden van hef- en/of hulpmiddelen.

2.2 Kan ik een voorkeursdag aangeven?
U kunt bij uw bestelling een voorkeursdag voor de aflevering van uw producten aangeven. Geef deze voorkeursdag aan onder ‘Opmerking’ bij stap 4 in het bestelproces. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdstip voor de aflevering van uw producten aan te geven.
3 Levering bij buren of familie
3.1 Kan ik mijn bestelde producten ergens anders laten afleveren?

U kunt uw bestelde producten bij buren, familie of op uw werk laten afleveren. Dit kunt u doen door bij stap 1 van het bestelproces een vinkje te zetten bij ‘Verzend naar een ander adres’. Vervolgens kunt u onder het factuuradres een ander afleveradres opgeven.

4 Beschadigde of defecte producten
4.1 Is uw product beschadigd of defect geraakt?
Een beschadiging of een defect dient u binnen 7 dagen aan ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar klantenservice@cvtopper.nl. Vermeld hierin uw naw-gegevens, om welk product het gaat en of het een beschadiging of een defect betreft. Wij zorgen er vervolgens voor dat u zo spoedig mogelijk een nieuw product ontvangt. Het beschadigde of defecte product dient u bij aflevering van het nieuwe product aan de vervoerder te overhandigen.
5 Klachtenprocedure
5.1 Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Heeft u echter een klacht of bent u ontevreden, laat het ons dan weten. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. Uw klacht kunt u mailen naar klantenservice@cvtopper.nl.
5.2 Is uw klacht niet opgelost?

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@cvtopper.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.

6 Herroepingsrecht
6.1 Wat houdt het herroepingsrecht in?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Het volledige orderbedrag krijgt u bovendien binnen 14 dagen na annulering gecrediteerd. Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, dan dient het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@cvtopper.nl.
Neem contact op
* Verplichte velden