Kies zelf uw leverdatum

Impact van COVID-19 (corona) op onze leveringen

Al onze leveringen gaan gewoon door. Wel zullen onze chauffeurs het fysieke contact met u als klant beperken en afstand houden. Dagelijks monitoren wij de impact op ons assortiment en onze leveringen. Uw gezondheid, die van onze chauffeurs en onze eigen medewerkers staan uiteraard voorop.

Kan ik een voorkeursdag aangeven?

Ja, graag zelfs. U kunt bij uw bestelling een voorkeursdag voor de levering van uw producten aangeven. Geef deze voorkeursdag aan onder ‘Opmerking / voorkeursdag levering’ bij stap 4 in het bestelproces.

Kan ik mijn bestelde producten ergens anders laten bezorgen?

Ook dit is mogelijk. U kunt uw bestelde producten bij buren, familie of op uw werk laten bezorgen. Dit kunt u doen door bij stap 1 van het bestelproces een vinkje te zetten bij ‘Verzend naar een ander adres’. Vervolgens kunt u onder het factuuradres een ander afleveradres opgeven.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De door u bestelde producten worden binnen één werkdag op het door u opgegeven afleveradres bezorgd (tenzij u een voorkeursdag heeft aangegeven). Levering vindt plaats op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:00 en 17:00 uur.

Uw bestelling wordt aangeboden tot de deur. Uiteraard zet onze chauffeur uw bestelling met alle plezier in uw garage of de lift.

Hoe laat is de chauffeur bij mij?

Wilt u weten hoe laat onze chauffeur bij u is? Op de dag van levering laten wij in de ochtend het aflevertijdstip per e-mail weten. 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Bestelt u voor 17:30 uur op:

- Maandag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag;
- Dinsdag, dan leveren wij uw bestelling op woensdag;
- Woensdag, dan leveren wij uw bestelling op donderdag;
- Donderdag, dan leveren wij uw bestelling op vrijdag;
- Vrijdag, dan leveren wij uw bestelling op maandag;
- Zaterdag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag;
- Zondag, dan leveren wij uw bestelling op dinsdag.